Ücretsiz: Harvard Üniversitesi’nden Alabileceğiniz 5 Online Kurs

Klasik bir deyiş vardır; ” Urfa’da Oxford vardı da biz mi gitmedik.”

Dünyanın en prestijli üniversiteleri artık eğitimlerini online dünyaya taşımaya başladı. Oxford, Harvard ve MIT eğitimleri artık o kadar da uzak değil ayrıca ücretsiz.  Dünyada diğer online eğitim platformları hakkında buradaki yazımızı okuyabilirsiniz. Prestijli üniversitelerin ücretsiz eğitim programlarını başlatmasının temel nedeni maddi ve manevi zorluklarla eğitim-öğretim imkanı bulamayan insanlara yardımcı olmak. Bu konudaki çalışmaları da Coursera ve edX gibi platformlarla hayata geçiriyorlar. Platformlarda klasik Matematik, Tarih derslerinin yanı sıra daha derinlere inip Lineer Modelleme, Matrix, Sanat tarihi ve Kuantum dersleri de alabilirsiniz. İşte size Harvard Üniversitesinin sunduğu ücretsiz programlar;

1- İslami Miras Projesi

islami-miras270’den fazla el yazması 300’ün üzerinde yayınlanmış makale ve 58 harita ile İslam Mirasına farklı bir açıdan bakın.

Buradan ulaşabilirsiniz;

https://goo.gl/7wDnlt

 

 

2 – Eğitimin Liderleri

egitimin-liderleriKeşfedin ve kendi eğitim teorinizi geliştirin.  Eğitimin liderlerinden tüyolar alarak kendi metodunuzu belirleyin.

Buradan ulaşabilirsiniz:

https://goo.gl/fIkrNG

 

 

 

3 – Fikri Mülkiyet Çerçevesi

copyrightÖzellikle Online yayınların kullanımının yaygınlaşması kendi sorunlarını doğurdu; Fikri Mülkiyet Hakları. Harvard Hukuk Fakültesi ve Harvard Berkman İnternet ve Toplum Merkezinin ortak düzenlediği bu programda sorularınıza cevaplar bulabilirsiniz.

Buradan ulaşabilirsiniz:

https://goo.gl/CQU1T1

 

4 – Bilim Tarihi ve Einstein devrimi

einsteinAlbert Einstein’in görelilik, Nükleer silahlar ve Kuantum mekaniği hakkında yaptıkları ve bilim tarihine etkilerini öğrenebilirsiniz.

Buradan ulaşabilirsiniz:

https://goo.gl/S3CyQn

 

 

 

5 – Sinir Biliminin Temelleri

sinir-bilimi

Beyinin çalışma mantığını merak ediyor ve keşfetmek istiyorsanız tam size göre bir kurs.

Buradan ulaşabilirsiniz:

https://goo.gl/l5nvnc

 

Ücretsiz: Harvard Üniversitesi’nden Alabileceğiniz 5 Online Kurs” üzerine bir yorum

  1. Uzun süredir takip ediyorum. Çok faydalı yazılar var özellikle online eğitim platfomları ve ingilizce öğretim platfomları çok işime yaradı. Kendi girişimim için inceleme fırsatım oldu.

    Beğen

Bir Cevap Yazın

